Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Діяльність громадської приймальні у Львівській області у червні 2011 року

У червні громадська приймальня працювала у таких основних напрямках:
-          прийом громадян у стаціонарній приймальні (12 прийомних дні);
-          2 виїзди у районні центри Львівської області;
-          підготовка 18 консультацій на інтернет-сторінці проекту administr-law.org.ua;
-          роздача просвітницької літератури (під час прийому громадян, у людних місцях районних центрів).
 
У червні до приймальні по допомогу звернулись 198 особа. У 197 випадках заявники отримали вичерпну інформацію про зміст нормативно-правових документів, які можуть допомогти їм у вирішенні їхніх проблем, у 20 випадках юристи громадської приймальні допомогли у складенні різноманітних документів (в т.ч. скарги на дії/бездіяльність органів державної влади або місцевого самоврядування, заяви у різноманітні органи, інформаційні запити тощо, складення та подання 9 адміністративних позовів).
 
Тематика звернень була достатньо різноманітною. Але в основному звернення стосувались: реалізація гарантованих державою соціальних виплат та пільг (в т.ч. отримання субсидій на відшкодування вартості житлово-комунальних послуг, допомоги по догляду за дітьми, допомоги дітям війни тощо) - 38 звернень; скарги на дії органів державної влади та органів місцевого самоврядування (в т.ч. скарги на ЖЕКи, працівників ДАІ, Архбудконтроль тощо) - 16 звернень; консультації, повязані із процесом розгляду справ у суді або на стадії виконавчого провадження – 19 звернень; реалізація земельних прав – 12 звернень; реалізація адміністративних процедур (в т.ч. узаконення самовільного будівництва, призначення маиеріальних допомог місцевими депутатами, отримання паспорта, виготовлення дублікату студентського квитка тощо) – 17 звернень; запит щодо інформації про адреси центральних органів влади і розміри прожиткових мінімумів – 30 звернень; трудові правовідносини - 3 звернення; сплата податків – 26 звернень; позови за участі надавачів житлово-комунальних послуг – 8 звернень; процедура проходження ЗНО та оскарження результатів – 20 звернень.
 
За соціальним статусом заявників можна поділити: близько 42% осіб, що звернулись є непрацюючими (пенсіонери, інваліди, безробітні, студенти), ще майже 11% - особи, які отримують відповідні соціальні виплати (матері у відпустці по догляду за дитиною), 22% - мають статус працюючих (у бюджетній або небюджетній сфері). 10% заявників є приватними підприємцями, 7% - зайняті у сільському господарстві.
 
Сплеск звернень щодо процедур зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) дає підстави говорити про важливість роботи громадської приймальні із потенційними абітурієнтами під час вступної кампанії.

Поширити