Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Аналітично-статистичний звіт по суті розглянутих справ в Харківській області у червні 2011 року в рамках проекту «Захисти своє право»

В рамках проекту «Захисти своє право» у м. Харків і Харківській області у червні 2011 року громадяни з обмеженим доступом до правосуддя мали можливість звернутися до громадської приймальні. Отримати безкоштовну юридичну, консультаційну допомогу можливо було отримати за адресою: м. Харків, вул. Гуданова 16, під’їзд 7, к.1 або звернутися за тел. 057  7548592.
В цей період громадська приймальня працювала за наступним графіком:
 Прийом громадян у м. Харків

  • Понеділок (з 10-00 по 16-00)
  • Середа (з 10-00 по 16-00)
  • Четвер (з 10-00 по 16-00)
  • Представництво в суді (за необхідністю).

 
У червні відповідно до графіку роботи виїзна громадська приймальня працювала у м. Лозова. Консультування громадян здійснювалося у адмінбудинку міської ради 18.06. 2011р.
За звітний період (з 01.06. по 30.06.2011р.) до громадської приймальні ХОО ВГО «Комітет виборців України звернулось 211 клієнтів. З них 51 клієнтів звернулося особисто, що складає 25 % від загальної кількості осіб, що звернулися до громадської приймальні, 160 телефоном.
  Стосовно категорій осіб, які зверталися до громадської приймальні. Найбільш частіше виникали питання у осіб, які працюють у недержавному секторі економіки, працівників бюджетної сфери, безробітних та пенсіонерів.
В цей період було підготовлено 19 документів у т.ч. 3-ри звернення до місцевого суду та 3-ри до органів влади. У 8-ми випадках доводилось учасникам проекту представляти інтереси громадян у судах.
Тематика звернень громадян була достатньо різноманітною. Найбільше клієнтів приймальні цікавились інформацією по нормативно – правових актах. Наприклад, у пенсіонерів виникає багато питань щодо перерахунку пенсій, пільг для ветеранів та дітей війни, тобто все що стосується соціальних виплат (34%).
Поступово незначне, протягом 2-х місяців зменшується кількість звернень з питань використання земельних ресурсів. Земельні питання в загальному масиві звернень у травні склали 11%, що на 2% менше ніж у квітні 2011 року. У червні кількість таких звернень  вже складала 10%.
Кількість осіб, які звертались з питань неправомірного накладення та стягнення з громадян адміністративних штрафів практично не змінилась і складає  4% .
Скарги або заяви щодо дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади в цей період до приймальні не надходили.
Під час спілкування з клієнтами у т.ч. під час виїзду до м. Лозова  було розповсюджено 649 примірників буклетів та брошур для громадян по адміністративному судочинству.

Поширити