Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Звіт про роботу громадської приймальні в Луганській області по проекту «Захисти своє право!» за червень 2011

В період з 01.06.2011 по 30.06.2011. громадська приймальна ЛОВ ВГО КВУ в Луганській області працювала за наступним графіком:
Понеділок-п’ятниця -  з 10.00 до 17.00.
Четвер, п’ятниця - виїзні прийоми (силами волонтерів).
Виїзди здійснювалися:
02.06.2011 – сел. Тепле, Станично-Луганського району, Луганска область
03.06. 2011 – сел. Преображенне Сватівського району, Луганська область
09.06.2011 – сел. Широке, Станично-Луганського району, Луганска область
10.06. 2011 – сел. Райгородска Сватівського району, Луганська область
16.06.2011 – сел. Петрівка, Станично-Луганського району, Луганска область
23.06.2011 –  сел. Красноталівка, Станично-Луганського району, Луганска область
24.06. 2011 – сел.  Гончарівка Сватівського району, Луганська область
Усього до приймальні за місяць звернулося 271 осіб, більша частина з яких, 77,4%, пенсіонери, 4,1% - безробітні,  3,4% - інваліди. Тож клієнтів з числа незахищеної категорії громадян – 84,9%.
Більше половини клієнтів (50,7%) звернули у зв’язку з порушеннями державних органів у сфері соціальних виплат
Серед інших проблем, з якими люди зверталися до приймальні, поширеними були:
-          майнові спори, з якими звернули 16 клієнтів;
-          спори щодо надання та оплати комунальних послуг – 15 клієнтів;
-          питання судочинства та проблеми з отриманням юридичної допомоги – 14 клієнтів;
-          справи, що регулюються сімейним кодексом – 10;
-          справи, що регулюються житловим кодексом – 8.
Більшість звернень, що стосувалися комунальних проблем, були пов’язані з намаганням скасувати судові накази, таких звернень було 9.
Що стосується осіб, які відносяться до категорії «Діти війни», то їх цього місяця було 65.  З них тих, що ще не зверталися з позовами до ПФУ, було лише 5, уся інші позови подали раніше, і зверталися через те, що не розуміли того, що відбувається в суді, чи судові рішення (22 особи), що консультувалися з питання виконання судових рішень (19) чи з приводу судової тяганини.
Під час прийомів на користь клієнтів були складені 189 документів, включаючи 18 позовних заяв, 23 апеляційні чи касаційні скари, 21 звернення до прокуратури та 69 звернення до інших адміністративних установ.
9 справ супроводжувалися в суді.

Поширити