Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Звіт про роботу громадської приймальні Черкаської Обласної організвції ВГО «Комітет виборців України» за липень 2011року

В рамках проекту «Захисти своє право» у м. Черкаси та Черкаській області починаючи з 1 липня по 15 вересня 2011 року працювала громадська приймальня. Мешканці Черкас та населених пунктів області мали змогу отримати безкоштовну юридичну, консультаційну допомогу за адресою: м. Черкаси, вул. Ільїна, 266/2 або звернутися за тел.(0472) 368547 чи написати на електронну пошту .
Режим роботи приймальні
понеділок, вівторок, четвер - прийом громадян,
середа - представництво справ у суді, робота з документами
п’ятниця – виїзна приймальня.
Робочий час з 11.00 до 17.00
За звітний період до громадської приймальні ЧОО Комітету виборців України звернулося 641 клієнтів, при чому деякі консультувались по кілька разів. З них 605 клієнтів звернулися особисто, що складає 92,3% від загальної кількості осіб, які зверталися до громадської приймальні, 36 по телефону (7,7%).
Поширення інформаційних буклетів та спілкування клієнтів з родичами та знайомими посилює інформаційний ефект роботи приймальні.
За звітний період було відвідано:
- Драбів - 8 липня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Золотоноша - 15 липня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Чорнобай - 22 липня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації.
- Умань - 12 серпня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Катеринопіль - 19 серпня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Чигирин - 26 серпня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Кам'янка - 2 вересня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації;
- Лисянка - 9 вересня 2011 року, де поширювалась інформаційна література проекту та надавались консультації.
Активно ведеться робота з надання юристом організації Сергієм Пасічником консультацій на сайті проекту (“Захисти своє право!» - administr-law.org.ua - juryst_CK), а також поширення інформації в соціальних мережах - «Facebook», «Twitter», «В Контакте” та на особистому блозі - http://spas-said.livejournal.com/.   
Стосовно категорій осіб, які зверталися до громадської приймальні, то основну масу клієнтів становили пенсіонери, безробітні, особи, які працюють у бюджетній сфері, а також підприємці.
Основну масу складають звернення про недоплати соціальної допомоги дітям війни, чорнобильцям, та жінкам по догляду за дитиною, заяви про перерахунок соціальних виплат (пенсій пенсіонерам, чорнобильцям, допомогу малозабезпеченим сім’ям, отримання субсидії, допомога одиноким матерям) - 62,1%, оскарження адміністративних штрафів - 19,5%, житлово-комунальні (6,5%) питання, земельні питання (3%). Значний відсоток осіб просто консультуються щодо особливостей функціонування та застосування норм адміністративного права, багато планує звертатися до суду, але поки що це на рівні консультацій. Варто відзначити зростання звернень по виплатам дітям війни, при чому частина громадян звертаються повторно щодо виплат за 2011 рік. Також зросла кількість консультацій по оскарженню адміністративних штрафів, що очевидно пов’язано з зростанням кількості порушень та ДТП на дорогах влітку.
Загалом було складено 21 позовних заяв, 19 інших документів на адресу органів державної влади (скарги, заяви, клопотання - переважно заяви до ПФУ по дітям війни), 5 заяв та клопотань до суду, 1 апеляційна та 1 касаційна скарги. При розгляді вищезгаданих заяв, юрист надає консультаційну допомогу в зборі досудової документації, після чого заявникові складається позовна заява і останній звертається до відповідного суду в адміністративному або цивільному порядку.
Нажаль, загальний рівень юридичної обізнаності жителів Черкаської області є не надто високим, тому доводиться надавати консультації та допомагати у складанні документів не лише з адміністративного права, а й суміжних галузей (цивільне, сімейне, земельне, трудове і т.д.). Наразі кількість клієнтів, що звертаються за консультаціями не зменшується, а запроваджена з лютого практика попереднього запису дещо допомогла організувати потік клієнтів.

Поширити