Інтернет-магазин

Замовили в інтернет-магазині велосипед для дитини, оплатили, але нам його не привезли. Куди скаржитись?

Якщо інтернет–магазин - реальний, на сайті магазину розміщена вся інформація про продавця, тому раджу Вам надіслати лист – претензію на адресу продавця. Можливо, затримка поставки товару виявиться помилковою, в будь-якому випадку продавець у відповідь на подану Вами претензію надасть пояснення причин не виконання зобов’язання, а тому не виключається можливість врегулювання конфлікту та надіслання Вам замовленого товару.

Якщо особа, яка здійснює діяльність з продажу товарів через Інтернет - магазин є зареєстрованою як суб’єкт підприємницької діяльності, Ви маєте можливість звернутися до суду з позовом про повернення коштів та відшкодування завданих збитків.

В тому разі, якщо адміністратор магазину з Вами на зв’язок не вийде, жодних пояснень не надасть, досить велика вірогідність того, що Ви натрапили на шахраїв. В даному випадку, Вам слід звертатися до місцевого відділу міліції за місцем знаходження Інтернет - магазину або Вашим місцезнаходженням та повідомити про факт вчинення шахрайства.