Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Права споживачів послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.

 У червні 2011 року до юридичної приймальні «Захисти своє право!» ДОО ВГО «Комітет виборців України» звернулася громадянка стосовно отримання консультації з приводу процедури відключення квартири від центрального опалення. Дане питання регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», яким передбачено,що споживач має право на: 

1) зменшення розміру плати у разі: 
надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;  
  тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви споживача та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання). 
  2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг; 
  3) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою; 
  4) перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому цими Правилами; 
  5) установлення квартирних засобів обліку та взяття їх на 
абонентський облік; 
  6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку; 
  7) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг; 
  8) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги; 
  9) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення 
аварійно-відбудовних робіт; 
  10) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг. 
Споживач має також інші права відповідно до законодавства. 
  У разі неналежного надання або ненадання послуг з центрального опалення та інших питань у галузі права чекаємо Вас для отримання консультації за адресою: м. Донецьк, бул. Пушкіна, 13
або зателефонувавши за номером (062) 304-81-81, (050) 477-08-00. Режим роботи приймальні : Понеділок, середи, пятниця – прийом відвідувачів з 10 до 16 години.

 

Поширити