Пропустити навігацію.
«Захисти своє право!»

Аналіз звернень та наданих консультацій за період з середини грудня 2010 року і до середини вересня 2011 року Дніпропетровського обласного відділення ВГО «Комітет виборців України»

В липні місяці приймальня працювала за наступним графіком: вівторок, середа, четвер з 10.00 до 16.00;
понеділок – представництво в суді;
п’ятниця -  виїзна приймальна. Виїзна приймальня:
08.07.2011 – смт. Губіниха, Дніпропетровська обл.
15.07.2011 – с. Гвардійське, Дніпропетровська обл.
22.07.2011 – с. Черкаське, Дніпропетровська обл.
В серпні місяці приймальня працювала за наступним графіком: вівторок, середа, четвер з 10.00 до 16.00;
понеділок – представництво в суді;
п’ятниця -  виїзна приймальна. Виїзна приймальня :
05.08.2011 – м. Апостолове, Дніпропетровська обл.
12.08.2011 – смт. Широке, Дніпропетровська обл.
19.08.2011 – м. Орджонікідзе, Дніпропетровська обл.
26.08.2011 -  с. Щорськ,Дніпропетровська обл.
В вересні місяці приймальня працювала за наступним графіком: вівторок, середа, четвер з 10.00 до 16.00;
понеділок – представництво в суді;
п’ятниця -  виїзна приймальна. Виїзна приймальня :
02.09.2011 – м. П’ятихатки
09.09.2011 – с. Миколаївка
 
За звітний період до громадської приймальні ДОВ Комітету виборців України звернулося 696 клієнти, при чому деякі консультувались по кілька разів. З них 532 клієнтів звернулися особисто, 164 по телефону.
Аналізуючи кількість і темпи звернень, можна прослідкувати певну тенденцію, а саме, переваливши через екватор проекту кількість звернень почала потрохи постійно зростати. Це можна пояснити тим, що під час, як  виїзних консультацій так і стаціонарних, окрім самих консультацій активно проводилась просвітницька робота, розповсюджувались інформаційно-просвітницькі брошури, в яких міститься  інформація щодо адміністративного судочинства та алгоритми звернення і впровадження судових справ в адміністративних судах, також типові зразки судових позовів.
За предметом звернень перше місце посідають питання, які стосуються соціальних виплат, в тому числі – діти війни, це свідчить про невиконання Пенсійним фондом України вимог закону щодо доплати до пенсії особам, що мають статус діти війни, на другому місці - виконання судових рішень, з яких більшість – теж скарги цієї ж категорії громадян. Багато звернень стосувалось різних цивільних справ, включаючи спадкові, сімейні (розлучення, нарахування і виплата аліментів) житлові справи.
Можна спостерігати велику кількість повторних звенень, але з інших питань. Це свідчить про те, що отримавши одного разу кваліфіковану юридичну допомогу, люди зверталися і повторно до нашого юриста, якщо виникали така потреба.
Також юристи (як в Дніпропетровську, так і під час роботи виїзних приймалень) надавали допомогу у складанні заяв, позовів, скарг. Можна зробити висновки, що досить велика кількість людей навчилися складати документи юридичного характеру.
Всі люди, які звертались до громадських приймальних отримали юридичні консультації, роз’яснення, у який спосіб їх проблеми можуть бути вирішені.
 

Поширити