Що мені робити в цій ситуації?

Я придбав смартфон в одному з магазинів відомої роздрібної мережі. Настав гарантійний випадок - падіння з висоти. Я віддав телефон до сервісного центру. Після місячного ремонту мені повідомили, що комплектуючих до моєї моделі вже рік як нема в країні і вже ніколи не буде. Ремонт неможливий. Що мені робити в цій ситуації?

Стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлює права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.