Натисніть клавішу "Enter", щоб перейти до змісту

Присвоєння поштової адреси

 

Присвоєння поштової адреси у Києві та Області

Питання присвоєння поштової адреси на даний момент до кінця не врегульоване з правової точки зору. У зв’язку з цим для виконання повного обсягу роботи, обліку всіх процесуальних моментів потрібно витратити багато часу. Але пройти дану процедуру необхідно, оскільки будь-яка угода передбачає необхідність наявності адреси.

Яким об’єктам може присвоюватися поштова адреса?

Перелік таких об’єктів наступний:

  • житлові будинки;
  • гаражі, інші об’єкти нерухомості (будівлі, споруди);
  • земельні ділянки (в цьому випадку присвоение поштової адреси земельній
  • ділянці здійснюється після затвердження містобудівної документації).
  • Можна отримати попередній адресу на споруджуваний об’єкт. Для цього потрібно подати у відповідні органи:
  • заяву встановленого зразка;
  • копію паспорта, ІПН (для фіз. осіб) або виписку про держ. реєстрацію, установчі документи (для юр.осіб);
  • правовстановлюючі документи на ділянку;
  • проектну документацію на будівельний об’єкт, пройшла процедуру затвердження;
  • копію техпаспорта;
  • копію контрольно-геодезичної зйомки;
  • довідку про сплату пайового внеску.

Для побудованого будинку додатково до вищезазначеної документації прикладається акт введення його в експлуатацію. У цьому випадку (якщо об’єкту давався попередній адреса) здійснюється його переведення у статус поштового шляхом прийняття відповідного рішення.

Уповноваженим органом з реєстрації адрес є територіальний орган містобудування та архітектури.

Дата присвоения адреси відповідає даті, внесення даних до відповідного Реєстру. Виписку про присвоєння адреси надсилають заявнику та відповідним інстанціям.

Отже, покроково це можна зробити наступним чином:

  • подається пакет документів через Центр надання адмін.послуг;
    заява розглядається протягом місяця;
  • після прийняття рішення заявник отримує копію розпорядження про присвоєння адреси або відмова (причиною цього може бути надання недостовірної інформації або неповного пакета документів).
  • Проблеми, що виникають при присвоєнні адреси і як їх уникнути

 

  • У зв’язку з недостатньо врегульованим питанням присвоєння адреси можливі бюрократичні перепони, тяганина. Все це загрожує втратою дорогоцінного часу, нервів, сил, а часом – грошей. Крім того, зустрічаються випадки відмови заявнику без достатніх на те підстав.

Тому для швидкого вирішення питання доцільно залучати компанію, що має практичний досвід роботи в даному напрямку.

У Компанії “Адмін Закон” працюють висококваліфіковані фахівці. Завдяки наявним навичкам та багаторічному досвіду роботи ми зможемо прискорити процедуру присвоєння поштової адреси, а також уникнути відмови в його отриманні.

Ми допоможемо:

зібрати весь необхідний пакет документів;
правильно заповнити заяву, документацію подати в дозвільний центр;
надати консультаційну підтримку;
здійснити повний супровід на всіх етапах, необхідних для присвоєння адреси.

Хочете отримати результат? Довіртеся команді професіоналів Компанії “Адмін Закон” !

Facebook Комментарии
Call Now Button