Натисніть клавішу "Enter", щоб перейти до змісту

Реєстрація права власності

Реєстрація права власності

Державна реєстрація права власності являє собою здійснення уповноваженою особою на низку дій, за результатами яких державою визнається виникнення, зміну чи припинення прав власності на нерухоме майно.

Для чого потрібна реєстрація права власності?

Ви побудували будинок, купили квартиру або іншу нерухомість? Реєстрація її в Реєстрі прав власності на нерухоме майно обов’язковим, оскільки за законом право власності на нього виникає тільки з моменту держ. реєстрації.

Іншими словами, якщо ви, керуючись всіма державними нормами і стандартами, побудували будинок, в установленому порядку ввели його в експлуатацію, то продати, подарувати або іншим чином здійснити її відчуження на чиюсь користь не вийде, якщо ваше право власності не зареєстровано. Тому існує обопільна зацікавленість: держава впорядковує відносини у сфері прав власності на нерухоме майно, а власник отримує додаткову правовий захист.

Як відбувається реєстрація права власності і що для цього потрібно?

Існує чіткий алгоритм дій, передбачений чинним законодавством, що визначає виконання даної процедури:

1. Заявник подає відповідну заяву, пакет документів та квитанцію про сплату адміністративного збору через територіальний Центр надання адмін.послуг. Бажано мати ці документи також у відсканованому кольоровому варіанті для їх розміщення на держ. реєстр. Це заощадить час і вам, і адміністратора, оскільки за фактом реєстрація заяви та прийом документів може здійснюватися близько однієї години. Нескладно підрахувати, враховуючи кількість адмін.персоналу, скільки годин і навіть днів) необхідно відстояти в черзі, щоб у заявника тільки прийняли (зареєстрували) документи.

2. Державний реєстратор розглядає заяву та надані документи (як правило, це відбувається до 5 робочих днів). У його завдання входить виявлення можливих суперечностей, нестиковок, невідповідності поданої документації вимогам чинного законодавства.

3. Держ.реєстратор приймає відповідне рішення:
про реєстрацію права власності на квартиру, будинок, виробниче приміщення, інший об’єкт нерухомості, який заявник хоче зареєструвати;
про відмову в реєстрації. Причини, за якими може бути прийняте таке рішення, регламентується спеціальним законом. У разі відмови таке рішення можна оскаржити у встановленому законом порядку;
про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Причини можуть бути різними, наприклад, заявник не подав усіх необхідних документів для здійснення даної процедури або при вивченні однієї заяви він виявив раніше зареєстровані заяви на один і той же об’єкт.

4. При позитивному результаті заявник отримує витяг з Державного реєстру, що підтверджує успішно пройдену процедуру реєстрації. Реєстратор розміщує відповідну інформацію на офіційному порталі Мін’юсту України, а заявник отримує доступ до електронної версії документа. Це зручно тим, що роздрукувати даний документ вже повноправний власник може стільки копій, скільки необхідно. Він також може замовити його паперову версію, який має рівну юридичну силу.

5. Після цього заявнику повертається поданий ним раніше пакет документів (оригінали), а також витяг у паперовій формі про проведення державної реєстрації через Центр надання адмін.послуг.

Чому краще звернутися в Компанію “Адмін Закон”?

Хочете убезпечити себе від можливих проблем при реєстрації права власності, звести ризики до нуля, не втрачати свій час, стоячи в чергах різних державних інстанцій? Довіртеся професіоналам від Компанії “Адмін Закон”?, яка візьме на себе усі питання, пов’язані з реєстрацією права власності на квартиру, комерційну нерухомість, будинок, приватизована земельна ділянка, новобуд, надасть консультаційну підтримку.

Завдяки ефективній взаємодії з державними установами і посадовими особами, в тому числі територіальними Центрами надання адмін.послуг, державними реєстраторами, ми вміємо вирішуємо питання швидко, з чітким дотриманням вимог чинного законодавства.

Facebook Комментарии
Call Now Button